Beste 5 sterren Google reviews

Van het bedrijf Trustoo krijgen wij ook een topscore van 9,1 en hier zijn wij heel dankbaar voor!

UITSTEKEND
15 recensies op
Kimberly Smit
Kimberly Smit
2023-02-25
Wij zijn heel blij met het eind resultaat! Zo mooi geworden! Erg vriendelijk en denk mee en weten precies de mooie momenten vast te leggen! De drone beelden zijn ook prachtig! Wij kunnen nu altijd op een mooie dag terugkijken! Dankjewel en een zekere aanrader!
Ahillya Karia
Ahillya Karia
2023-01-23
Je was de videograaf op mijn zus haar bruiloft. En al snel waren wij er al uit dat wij jou ook op onze bruiloft wilde:). Rakesh is een aardig en fijn persoon die erg professioneel is in zijn vakgebied. De producten die aan ons zijn geleverd zijn wij erg blij mee. Wij genieten van de beelden die hij op onze speciale dag(en) heeft gemaakt. We herbeleven alles weer. Zo speciaal om alles terug te zien en hoe dit in elkaar is gezet. Nogmaals bedankt!! Amar & Ahillya
Soety Mangar
Soety Mangar
2022-12-18
Op 20 augustus 2022 ons bruiloft gehad deze werd gefilmd door Rakesh van Praveen Film Studio hij heeft fantastische werk afgeleverd,, Rakesh dil se bedankt voor alles.❤️🎥
Archana Ramsoebhag
Archana Ramsoebhag
2022-11-16
Wat een mooie film heeft Parveen Film Studio van onze huwelijk gemaakt. Wij werden door vrienden in contact gebracht met hem die zelf ook een prachtige huwelijksfilm hebben gehad door hem. Hij is zo vriendelijk en meegaand. Hij weet hoe hij mensen moet benaderen, het 'project/product' moet bespreken en daarnaast nog eens topkwaliteit moet leveren. Ons huwelijk leek net een bollywoodfilm/sprookje. Hartelijk dank hiervoor! Mijn complimenten en ik raad een ieder Praveen Film Studio aan :)
Aa Banoe
Aa Banoe
2022-09-22
Praveen film studio heeft echt mijn wensen laten vervullen met de trouwvideo die ze voor mij hebben gemaakt. Het was echt alles wat ik wou en meer. Ik ben er heel blij mee en zal zeker nog een keer contact opnemen als ik een trouwvideo of iets anders wil maken. Echt de 5 sterren waard!!⭐️
Richard Datadin
Richard Datadin
2022-07-03
Wij hebben Praveen Film studio ingehuurd voor het vastleggen van onze trouwerij. Dit was geen vergissing. Vanaf het eerste gesprek hebben we een speciale band opgebouwd en zullen we altijd behouden. Rakesh denkt mee en is erg flexibel. Wij zijn uiterst tevreden over de samenwerking. Samen zijn we tot een mooi eindresultaat gekomen. Wij bevelen Praveen Film Studio van harte aan voor jouw professionele (trouw)film!
Shoman Gaya
Shoman Gaya
2022-04-05
De beste!! Mijn zus was jarig en wij vierde het in suriname. Ons eerste echte vakantie en dankzij praveen film studio hebben wij een zeer kostbare en mooie herinnering van Suriname en mijn zus der verjaardag. Het filmpje is zo ontzettend mooi gemaakt en heel professioneel. Het heeft unieke sfeer achter gelaten. Echt top van u wij blijven u boeken !! Hartstikke bedankt voor alles!
Samantha G
Samantha G
2022-02-04
Praveen film studio heeft onze bruiloft mogen vastleggen. Wij zijn zeer tevreden over het geheel. Super mooi kwaliteit en een prachtige montage van onze mooiste dag. Ook de samenwerking verliep volledig na wens. Na afloop kleine aanpassingen aangegeven. En die zijn erg nauwkeurig toegepast. Tot slot zeker een aanrader voor het vast leggen van bijzondere momenten!
Ralisha sewnarain
Ralisha sewnarain
2022-01-31